Creative Academy, večerná škola reklamy a marketingu, kde sa každá hodina končí potleskom, otvára 4. ročník.

Slovenský projekt Creative Academy, ktorý úspešne expandoval aj za hranice do Českej republiky, bude už štvrtý rok odovzdávať cenné know-how od špičky slovenského sveta reklamy a marketingu všetkým nadšencom kreatívy.

23915842_1504984412925642_3549955455557775073_n

Nejde o zopár workshopov, ale o ucelený našlapaný semester, počas ktorého do kreatívnych lavíc zasadne dvadsiatka študentov. Čaká ich interaktívne a zážitkové vzdelávanie, ktoré v porovnaní s dlhodobým vzdelávaním na akademickej pôde, prináša možnosť načerpať unikátne a hlavne aktuálne poznatky priamo z praxe v rekordne krátkom čase a zároveň ich aplikovať pre svoje biznisové potreby. „Naši mentori prinášajú horúce informácie a know-how priamo z prestížnych svetových festivalov, tieto informácie nenájdete zadarmo na internete ani v stokrát prepratých marketingových kurzoch.“ hovorí zakladateľ Creative Academy Marek Gurega. „Chceme sa vyhnúť lacným návodom a kvalita obsahu je pre nás prvoradá. Zároveň pomáhame kreatívnym ľudom plniť si ich sny a robiť to, čo ich naozaj baví.„

PARTA PROFÍKOV SLOVENSKEJ REKLAMY Dva krát týždenne študenti po večeroch navštevujú 10 predmetov vrátane Kreativity, Digitálnych stratégií, Komunikačných stratégií, Digitálnych trendov, Komunikačných zručností, Public Relations, Eventov a ďalších. Škola teda ponúka komplexné vzdelávanie v oblasti marketingu a učí ľudí hlavne kreatívne myslieť. „Máme šesť stálych mentorov a ďalších hosťujúcich expertov z rôznych oblastí,“ uviedol zakladateľ akadémie Marek Gurega. K našim stáliciam patria Michal Pastier, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza Bratislava, Zaraguza Praha (Zaraguzu zaradil Facebook medzi top 10 svetových reklamných agentúr na svete), milovník “itálie”, kreatívec a zakladateľ Creative Academy – Marek Gurega, dlhoročný stratég Maroš Kemény, lektorka zaoberajúca sa ľudským správaním a expertka na komunikáciu Olívia Hurbanová pôsobiaca i v zahraničí, zakladateľ Respect APP a prezident Klubu Reklamných Agentúr Slovenska Róbert Slovák a expert na digitálnu reklamu a marketing, Jord Nikov.
Medzi hosťujúcimi mentormi privítajú i tento rok uznávaných odborníkov zo Slovenska aj Českej republiky.

DSC_9425

Včerajší marketing už dnes neplatí „Marketing je veľmi citlivá súčasť väčšiny biznisov. Trendy sa v ňom menia svetelnou rýchlosťou. Teórie a prístupy spred desiatich rokov či dokonca spred roka často neplatia,“ vysvetľuje potrebu večernej školy marketingu a reklamy Marek Gurega. Kreatívec, ktorý pracoval pre reklamné agentúry McCANN Prague, Médea Creativity Prague či Mark/BBDO Prague a vytváral kreatívne kampane pre celosvetové značky ako Mercedes-Benz, Pepsi, Vodafone, Hyundai, E.ON, Nestlé, UPC vedie vo večernej škole predmet Kreativita naživo. Upozorňuje na to, že starými vedomosťami dieru do sveta reklamy a marketingu človek nespraví. „Ak si marketér nechá pred očami ubziknúť vlak, len ťažko doň opäť naskočí,“ pokračuje a dodáva, že marketing dnes potrebuje každý. „Firmy a značky, ale aj každý človek sám si vytvára tzv. selfbranding. Ten mu pomáha lepšie sa predať či získať iný benefit.“ Okrem marketingu veľký dôraz kladú aj na sociálne zručnosti. “Akékoľvek tvrdé marketingové know-how vám bez schopnosti kultivovane a presvedčivo komunikovať svoje idey smerom von nebude stačiť. V Creative Academy sú preto hodiny vyhradené i konverzačnej inteligencii či vystupovaniu na verejnosti, umeniu negociácie a presviedčania, to všetko na základe najnovších poznatkov z behaviorálnych vied podľa štandardov svetových univerzít.“ hovorí Olívia Hurbanová, ktorá učí svoj vlastný akreditovaný predmet, ktorý pripravuje budúcich lídrov pre prax na jednej zo slovenských univerzít. Dobrý marketér musí vedieť, že ani forma nesmie zaostávať za obsahom. Creative Academy sa študentom preto okrem kvality obsahu snaží prinášať neustále nezabudnuteľné zážitky i atmosféru domova. Každá hodina tu preto končí potleskom. „V Creative Academy si študenti s mentormi vytvárajú vzťah, nakoľko sa s nimi stretávajú dlhodobo a pravidelne. To samozrejme platí i o študentoch navzájom. Všetci sa vzájomne podporujeme, načerpané poznatky i networking priniesol ovocie mnohým z našich študentov. Jeden náš študent si našiel množstvo práce ako filmár i režisér, ktorý vytvára pre firmy videá. Iná študentka sa po akadémii zamestnala na oddelení marketingu obľúbenej slovenskej módnej značky Nehera. Neustále dostávame spätné väzby, ako ich večerná škola „praxe“ pracovne posúva vpred. To poteší asi najviac, že má zmysel to, čo robíme.“ dodáva Marek.

Screen-Shot-2017-08-03-at-08.51 (1)

Keď je škola zábavou „Pravidelne nám študenti hovoria, že sa im zo školy večer nechce ísť domov a naše stretnutia často končia v zapálených diskusiách až nadránom. Keď sa venujete tomu, čo vás baví a cítite sa dobre, čas beží neuveriteľne rýchlo. Creative Academy je miesto, kde sa zrodili krásne priateľstvá i nové pracovné príležitosti. Záleží nám na tom ako sa s nami ľudia cítia, napríklad naposledy sme našu akadémiu zatvárali živým zborom, z ktorého sme všetci do jedného mali zimomravky a tí citlivejší i slzy na krajíčku. Veľká poklona patrí zboru Technik. U nás nájdete symbiózu formy i obsahu ;-).“ Pre študentov, malých aj stredných podnikateľov a ľudí, ktorí hľadajú zmenu Podľa M. Guregu je večerná škola reklamy a marketingu určená trom cieľovým skupinám. „Prvou sú študenti a mladí ľudia, ktorí by radi pracovali v reklame alebo v reklamnej agentúre pracujú, ale chýba im komplexný pohľad i skúsenosti, teda dlhodobá prax. Akadémia je pre nich mostíkom k vysnívanej práci v reklamnej či marketingovej agentúre alebo ku kariérnemu posunu.“ Druhou skupinou sú malí a strední podnikatelia, ktorí sa venujú marketingu vo vlastnej réžii alebo ľudia z korporátov, ktorí na marketingovom oddelení pracujú, ale potrebujú kreatívny reštart. „Škola ich inšpiruje a prináša im nové poznatky, ktoré následne využívajú vo svojom biznise.“

37394247_10155749396167874_5344096857154912256_n

Do tretice cieli Creative Academy na ľudí, ktorí hľadajú zmenu na mieste, na ktorom aktuálne sú. „Sú to tzv. nespokojní zamestnanci, ľudia, ktorí vykonávajú svoju prácu, ale chýba im v nej rozmer kreativity. Ja to nazývam, že ide o zamestnancov spoza počítačov zo sklenených budov a open space-ov,“dodal Marek Gurega. V Creative Academy už prijímame prihlášky. Štvrtý ročník odštartujeme 24. septembra 2018. Ak rozmýšľaš, žeby si sa rád zúčastnil/a štúdia v Creative Academy, tak neváhaj a prihlás sa ešte dnes na www.creative-academy.sk v časti “KÚPIŤ”. Máme obmedzený počet len 20 študentov tak si rezervuj svoje miesto ideálne čím skôr. Radi Ťa uvidíme sedieť v našich kreatívnych laviciach 🙂