Public relations

Ako nezabiť značku?

Slovo má obrovskú váhu. Stačí jedno nevhodné vyjadrenie a akcie na burze klesajú. Ako budovať goodwill? Ako komunikovať s médiami? Ako správne postupovať pri krízovej komunikácii? Ako dať PR skutočnú pridanú hodnotu? PR dnes už nie je iba o odpočte mediálnych výstupov na konci mesiaca a organizovaní tlačových konferencií. Značke pomôžete jedine vtedy, ak budete skutočne efektívne komunikovať so všetkými cieľovými skupinami a v správnom čase. Verejná správa, politika, umenie, medziľudské vzťahy, biznis.. Vzťahy s verejnosťou sa týkajú všetkých oblastí a nás všetkých. Každý deň.

Nesprávnou komunikáciou môžete značku devalvovať. Ignoráciou základných princípov dokonca zabiť. Nielen pre PR manažérov. Minimum teórie a veľa praktických skúseností.