Michal Pastier.

Michal je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza Bratislava, Zaraguza Praha a prvej slovenskej naming agentúry Big Name Theory. V roku 2015 sa dostal na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Je tiež najmladším držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy a prvým copywriterom zo slovenskej agentúry, ktorý získal ocenenie Cyber Young Lions z najprestížnejšieho festivalu reklamy na svete, Cannes Lions. Vyštudoval Katedru marketingovej komunikácie UK v Bratislave a je členom združenia tvorivých pracovníkov v reklame, ADC Slovakia.

Facebook zaradil ZARAGUZU medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré ho využívajú najkreatívnejšie a je stále jediná v našom regióne, ktorá si odniesla prestížnu Silver Facebook Studio Award. O agentúre už písal WIRED, AdWeek, TechCrunch, TrendHunter a mnohé ďalšie svetové médiá. Zaraguza sa preslávila kampaňami, ktoré prekonali rekordy značiek ako Olympus: Fotocihla, Kofola: Fofola, Tatra banka: Rytmusova finančná akadémia, alebo AXE: Etiketa 21.storočia…na konte má viac ako 70 ocenení z lokálnych a svetových festivalov. Fofola je prvou kampaňou slovenskej agentúry, ktorá získala ocenenie na EFFIE AWARDS CZ (Zlatá Effie za efektívnu komunikáciu). O mesiac neskôr si zlato odniesla aj zo slovenskej Effie.

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other